2990Likes
-
Re: Haifisch 23 - Moja kolekcija
Pročitao sam veliki broj pozitivnih komentara o Ternosu ali ga nikada nisam probao. Tvoji pozitivni utisci su jako uverljivi. Glavni razlog za to je njegova visina / debljina i moja odluka da je to mnogo za moj zglob/ ukus. 42 sa 16 mi ne deluje kao idealna razmera. Mada se ne primećuje mnogo na slikama. Hvala na predstavljanju
Sent from my BLA-L29 using Tapatalk
-
Re: Haifisch 23 - Moja kolekcija
HAMILTON AMERICAN CLASSIC INTRA MATIC AUTO H38755151
Jedna od najvećih odlika velikih kompanija je minuli rad. Riznica znanja, sposobnosti, inovativnosti i kvalitete zauvek ostaje otvorena i iz nje je moguće crpeti bogatu tradiciju i prenositi je na nove rodove kupaca i čuvati vatru u srcima onih, koji su imali sreću, da su živeli u vremenu nastanka određenog dragulja. Zato je odelenje Heritage jedna od najcenjenijih komponenti u ponudi velikana, gde se ulazi tiho i sa velikim poštovanjem ali gde je, na žalost, najprikladnija ona Danteova: »Ostavite nadu, vi što ulazite«.
Na sreću kod Hamiltona, reč nada ima zaista ono pozitivno značenje i ovde je moguće osetiti bljesak prošlosti, bez straha, da će zbog troška nabave, budućnost vašeg tekućeg računa biti sudbonosno ugrožena.
Hamilton Intra Matic je bio jedan od naprodavanijih modela na američkom tržištu sredinom šestdesetih godina prošlog veka. Ne treba posebno isticati, da je taj sat bio vrlo tražen i sa druge strane Atlantika. Kombinacija Burenovog čuvenog kalibra 1280 (osvajač Grand Prix-a 1964 godine u Lozani za najbolji mehanizam godine) i Hamiltonovog Bauhaus dizajna je predstavljala dobitnu kombinaciju. Kada je Hamilton početkom 1966 godine prisvojio ovaj tradicionalan švajcarski brend, Intra-Matic je bio jedan od prvih zajedničkih projekata.
46 godina kasnije. na Baselworldu je predstavljena njegova reinkarnacija. Doduše, ne sa Burenovim srcem, ali zato sa više nego kompetetnim daljim potomkom – takođe ultra tankim kalibrom, ETA 2892-2.
Kućište je napravljeno od nerđajućeg čeilka i finiširano visokim poliranjem. Pošto ljudi evolucijom postaju sve viši, tako je i ovaj podanik nadmašio izvor za 6,7 mm.
Prečnik sata, bez krunice, iznosi 41,7 mm, visina 9,6 mm a dužina 41,9 mm.
Ovde bih napomenuo, da 1/3 visine odnosi izrazito ispupčeno staklo, pa je sat u vizualnom smislu puno tanji, jer debljina kućišta kod krunice iznosi 6,5 mm.
Razdaljina od luga do luga iznosi 48,5 mm, a između lugova 20,0 mm.
Krunica se nalazi na poziciji 3 i nije zaštićena kućištem. Nije ušarafljiva. Napravljena je od poliranog čelika. Potpisana je, prečnik iznosi 5,4 mm.
Prsten kućišta oko stakla je izrazito tanak. Širina iznosi samo 1,4 mm, ali pošto se staklo konveksno spušta prema kućištu, sat ne izgleda prevelik i zato predstavlja pravu majstoriju vizualnih efekata i realnih mera.
Poklopac kućišta se sastoji iz kombinacije poliranog čelika i stakla, kroz koga je vidljiv automatski mehanizam. Pričvršćen je sa 4 šrafa.
Dugački i ravno usmereni lugovi lepo otvaraju sat i daju mu izraz visoko kotiranog, pravog dress primerka. Visoko su polirani, ivice su fino obrađene.
Prednje staklo je safirno i visoko uzdignuto iznad nivoa bezela. Ovo mu ne smeta, da nudi odličnu čitljivost brojčanika iz različitih pozicija. Prečnik staklene površine iznosi 38,5 mm.
Brojčanik je srebrne boje sa jedva primetnim tamnim uzorkom koncentrisanih linija, koje se šire sa rubova prema centru. Zaista odlično rešenje, koje ostavlja dilemu definicije brojčanika između srebrne i sive. Datum se nalazi na poziciji 6, čime je naglašena dress priroda sata.
Karakteristika, koja se najviše ističe na brojčaniku je njegovo ukrivljenje u smeru dole kod rubova, što zajedno sa isto tako ukrivljenim markerima i kazaljkama satu daje potpuno drugačiju, pomalo nestvarnu, duboku dimenziju.
Stari logotip Hamiltona stvara milinu prilikom pogleda na sat.
Baton markeri su vrlo uski i dugi a 3, 6, 9 i 12 su boldovani, prilikom utisnuća na brojčanik. Početni delovi su ukrivljeni i ostavljaju utisak, da se zajedno sa podlagom uzdižu prema sredini.
Za baton kazaljke važi jednako, kao i za markere. Ali primetnija od toga je odsutnost kazaljke, koja pokazuje sekunde. Time je postignut potpun minimalistički efekat dizajna i pohvalna je hrabrost Hamiltona za ovu odluku. Ugraditi tako kvalitetan mehanizam, vlasniku uskratiti užitak posmatranja klizenja sekundare, čak onemogućiti potpuno tačno nameštanje vremena i sve to staviti u funkciju izgleda, predstavlja izuzetno odvažan korak.
I tako na kraju, uprkos asketskom minimalizmu brojčanika, dostignut je suprotan efekat. On je sastavljen iz manje ili više primetnih faktora, koji prilikom traženja odgovora, stvaraju nova pitanja.
Vrlo kvalitetna čelična narukvica upotpunjuje retro sliku proizvoda. Vertikalni linkovi su visoko polirani, potpuno su fleksibilini i zato su maksimalno prilagodljivi ruci. Hamilton je napravio črvstu i izdržljivu narukvicu, koja je usklađensa sa tankim kućištem, pa zato njena debljina iznosi samo 2,7 mm. Širina kod lugova iznosi 22,0 mm i spušta se na 20,0 mm kod kopče.
Kopča je potpisana i zatvara se takozvanim, leptir načinom.
Težina sata sa originalnom narukvicom iznosi 125 g i deklarisan je na vodoodpornost do 5 ATM, odnosno 50 metara.
Ovaj proizvod pokreće automatski mehanizam sa dodatnom funkcijom ručnog navijanja ETA 2892-2. Ukrašen je sa 21 rubinom, frekvencija poluotkucaja iznosi 28.800 u jednom satu a rezerva snage dostiže 42 sata. Ima mogućnost hackovanja a komplikaciju predstavlja datum. Glavna karakteristika je izuzetno mala visina, koja iznosi 3,6 mm.
U serijskoj proizvodnji je od 1999 godine i spada u visoki rang ETA mehanizama. Dokaz kvaliteta predstavlja činjenica, da ga je Omega uzela za osnovu za kalibar 1120 iz kojeg je razvijen i dorađen Omega 2500 co-axial mehaniizam, koji se ugrađuje u Seamaster 300 seriju.
Svrha nastanka mehanizma je bila nadgradnja 2824-2, što je upotpunosti uspelo, pa zato mnogi stručnjaci ovaj kalibar proglašavaju zanajbolji ETA produkt do sada. Svakako spada u čuveno trojstvo ovog proizvođačauz 2824-2 i Valjoux 7750.
Sat dolazi u klasičnoj Hamilton ambalaži, koja je sastavljena iz vanjske kartonske kutije i tvrde unutrašnje (glavne) kutije, ukojoj je smešten proizvod. Unutrašnjost je obložena tkaninom, sat je dobro smešten u ležište. Kvalitet kartona omogućuje dugotrajnu upotrebu u slučaju svakodnevnog postavljanja sata u nju.
Hamilton je napravio vrlo solidnu, klasičnu i dovoljno privlačnu ambalažu, koja zaslužuje potpunu pohvalu.
Hamilton Intra-Matic je sat, koji u sebi nosi veliku emotivnu zaostavštinu i kod koga tradicionalna vrednost ima prednost pred praktičnom upotrebljivošću. To je proizvod, koji se obično kupuje, kada je neki drugi glavni sat već zauzeo vodeću ulogu u kolekciji a Intra-Matic je tu, da je upotpuni, da je učini drugačijom i da je emotivno obogati. Osim odličnog spoja vrhunskog dizajna i vrhunske tehnike, ovde je na pravi način povezana prošlost i sadašnjost pa zato 780 € predstavljaju više nego pravedan pokušaj vrednovanja ovog jedinstvenog sata.
Poslednja ispravka: Haifisch23 (29.5.2018. u 20:03)
-
Re: Haifisch 23 - Moja kolekcija
Svaka cast kako si rasporedio tekst i slike. Jos jedna odlicna recenzija
Sent from my SM-A310F using Tapatalk
-
Re: Haifisch 23 - Moja kolekcija
Hvala kolega! Možda ne izgleda, ali daleko najstresniji deo, kod svega ovoga je bilo slikanje. Nisam znao, ko će da izdahne pre, moj LG ili ja. Najgore od svega, je što treba znati slikati, da slikom dočaraš neke osobine sata, a ja nisam vešt u tome a treba imati i advekatnu opremu.
-
Re: Haifisch 23 - Moja kolekcija
Prelep sat i još bolji opis Haifisch!
Po mom mišljenju jedan od najlepših dres satova.
Već duže vreme mi je crna verzija na listi želja.
Hvala na uloženom trudu i odličnim recenzijama.
Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока
-
Re: Haifisch 23 - Moja kolekcija
Hvala kolega!
Da, crna verzija je još više dress. Tu bih preporučio prečnik 38 mm.
-
Re: Haifisch 23 - Moja kolekcija
LONGINES CONQUEST ROLAND GARROS 1/100 L3.700.4.79.6
Longines već preko 120 godina održava tesnu vezu sa sportom. Možemo zamisliti čast, koju je kompanija dobila 1896 godine, postavši zvaničan merač vremena na prvim olimpijskim igrama modernog doba u Atini. Kasnije su tu priču ponovili još 14 puta. Tesnu prepletenost nastavljaju preko alpskog skijanja, atletike, konjičkih sportova i gimnastike.
Naklonjenost sportskim događajima udružuju uvođenjem Conquest kolekcije, 1954 godine. Od tada modeli iz ove linije predstavljaju simbiozu sportsko-elegantnog životnog stila. Robustnost, izdržljivost, preciznost, podvučena dizajnerskim potezima salonske galantnosti, dovode brend do statusa jednog od najuticajnijeg subjekta u ovoj sferi horologije. Ali taj položaj se ne dostiže samo opskrbljivanjem tržišta konkretnim proizvodima, nego ulaženjem u podsvest masovne populacije. Za to su potrebni veliki događaji, koji fokusiraju pažnju određenog dela globalne javnosti, ostavljaju dubok trag i nakon završetka, te ujedno stvaraju bazu čežnje za ponovnim okupljanjem.
Verovatno najprikladniji sinonim za pojam sportske eleganicje predstavlja tenis. U sebi još uvek nosi sofisticiranost aristokracije. Ali ne više one, koja je namenjena sama sebi, nego su heroji ovog sporta u poslednjih 40 godina otmenost spustili u dimenziju masovne dostižnosti i ukus najboljeg šampanjca i jagoda sa šlagom, začinili znojem i krvavim žuljevima. Nekadašnja poprišta kurtoaznih ogleda su zamenile gladijatorske arene iscrpljivh okršaja. Tenis je postao masovan sport ali još uvek teško dostižan za prosečnog zemljanina. Baš kao i Longines. A ono što nije na dohvat ruke, dublje ulazi u podsvest. Sve to je znao i Longines i tako je nakon više pokušaja, uspeo postati oficijalni merač vremena na terenima najvećeg teniskog turnira na šljaci. Radi se o Grand Slam turniru, Otvorenom prvenstvu Francuske - poznatom po nazivu Roland Garros. Tekla je 2009 godina.
Šest godina kasnije na tržište izlazi sat iz Conquest serije,nazvan Rolad Garros 1/100.
Kućište je napravljeno iz nerđajućeg poliranog čelika.
Dimenzije sata bez krunice su: širina 41,0 mm, visina 13,1 mm i dužina 41,0 mm.
Razdaljina od luga do luga iznosi 50,2 mm, a između lugova 21,0 mm.
Krunica je ušarafljiva, odlično zaštićena sa gornje i donje strane. Napravljena je od poliranog čelika, krasi je Longines potpis, prečnik iznosi 6,4 mm. Odvijanje i uvijanje krunice u ležište teče glatko. Osovina se vrti ravnomerno i nema preskakanja ili iskakanja, što daje utisak pouzdanosti i trajnosti.
Sat nema rotirajući bezel. Rub kućišta je napravljen od poliranog čelika, širina iznosi 3,4 mm.
Poklopac kućišta je napravljen iz brušenog čelika, ušarafljen i na njemu je pored osnovnih podataka o satu, ugraviran logotip teniskog turnira Roland Garros. Longines je još jednom pokazao umeće, jer se radi o zaista odlično urađenoj gravuri.
Kućište sata je masivno, čvrsto i kompaktno. Završna obrada je na najvišem nivou. Na svakom milimetru površine je vidljiva posvećenost i pedantnost. Visoko poliran čelik se ravnomerno sjaji u svakom položaju sata. Nema ni najmanjih tragova nejednake obrade rubova.
Staklo je safirno, premazano antirefleksnim slojem. Prečnik iznosi 34,2 mm. Postavljeno je 0,5 mm iznad razine prstena kućišta.
Brojčanik je antracit sive boje. Datum se nalazi na poziciji 4. Mali sekundnik i hronografska polja su srebrne boje i spušteni su pod razinu površine brojčanika. Krasi ih vertigo uzorak.
Markeri su u obliku barova, Postavljeni su na površinu brojčanika, visoko su polirani, dok je unutrašnjost luminirana. Vrlo atraktivan doprinos dizajnu predstavlja taj luminirani deo, pošto je izrazito spušten pod površinu podlage. Na vrhu brojčanika je indeks u obliku velikog arapskog broja 12, koji je karakterističan za Conquest seriju.
Kazaljke (Pencil Hands) su takođe visoko polirane i standardno luminirane. Hronografske kazaljke su narandžaste boje a jednako važi i za pretežni deo njihovih indeksa.
Brojčanik se zaključuje vertikalnom skalom namenjen čitanju stotih delova sekunde prilikom štopanja vremena.
Pohvalio bih dizajnersko rešenje Longinesa, koji je suptilnim nanosima narandžaste boje uspeo dočarati boju šljake na turniru, a da pri tome nije preteravao. Na taj način je odmerenim potezima jasno asocirao razlog nastanka ovog modela.
Težina sata sa originalnom narukvicom iznosi 180 g. Deklarirana vodoodpornost iznosi 30 ATM odnosno 300 metara, što je prilično iznenađujuče za sat ovakve prirode.
Čelična narukvica je napravljena od nerđajućeg poliranog čelika. Širina iznosi 21,0 mm i jednaka je po celoj dužini. Zatvara se leptir sistemom. Oba kraja narukvice su potpisana Longines logotipom i grbom.
Sat pokreće quartz Swiss Made hronografski mehanizam L440, koji je ETA posebno razvila za Longines, a za bazu je uzet ETA 251.471. Sadrži 22 rubina, frekvencija iznosi 32.768 b/h, baterija traje 5,5 godina. Deklarisana tačnost je +- 20 sekundi na mesec.
Komplikacije mehanizma su datum, mali sekundnik i hronograf, koji meri vreme do 1/100 sekunde preciznosti. Štoperica ima ugrađen mikrokontroler, koji omogućava direktnor esetiranje sata pa tako i prikaz više prolaznih vremena. To je elemenat, koji osnovni mehanizam iz Normflatline postavlja u posebnu i svakako, višu kategoriju.
Luminacija sata ja vrlo korektna. Čista, jaka i dugotrajna.
Pošto se radi o specijalnom izdanju iz serije Conquest, logična je činjenica, da i ambalaža nije uobičajena za tu seriju. Kućište osnovne kutije je napravljeno iz umetne kože. Unutrašnjost je prostorna, prevučena narandžastim filcom, koji simbolizira peščanu podlagu tensikog turnira. Sat je sigurno umešten u sredini kutije. Poklopac kutije sadržava logotip Longinesa i Rolland Garrosa. Spoljašna kutija je bele boje, napravljena iz izuzetno čvrstog kartona i dobro štiti svoju sadržinu.
Odličan sat, koji dolazi od vrhunskog proizvođača. Radi se osamo jednom izdanju, koje nije označeno serijskim brojevima, pa ne možemo govoriti o klasičnom limited edition. Ipak, sat ima dodatnu draž. Po njemu su posegnuli ljubitelji Longinesa, kao i ljubitelji tenisa, koji su za 1380 € zabili as u vlastitu kolekciju.
Ja sam spremio novac istog momenta, kada se ovaj model pojavio na tržištu i sa nestrpljenjem očekivao ponedeljak nakon finala, da u oblaku ponosa i slave donesem sat kući, ali je jednoručni bekhend švajcarca Stanislasa Wawrinke razbio moje nade, te čudne nedelje, 7. juna, 2015 godine.
Ali već naredne godine, Novak je ostvario svoje snove…i konačno je stigao, ponedeljak, 7. jun, 2016 godine, od kada je Longines Rolland Garros ovde, gde mu je i mesto.
Poslednja ispravka: Haifisch23 (30.5.2018. u 20:54)
-
Re: Haifisch 23 - Moja kolekcija
SQUALE PROFESSIOANL 500MT 1521-06A
Koliko je Istorija časovničarske umetnosti bogata i značajna, pokazuje se u sve učestalijem vraćanju starim dizajnerskim metodama, produživanjem veka trajanja tradicionalnih modela unutar kolekcija određenih proizvođača i obuđivanjem, već ugašenih brendova.
Italijanskoj porodici Maggi možemo biti zahvalni, što je 2010 prekinula penziju Squale-a i udahnula mu energiju, da ponovo zaroni duboko u srca ljubitelja horologije i da nove generacije osete svu snagu ajkule, koja dolazi iz švajcarskog jezera Neuchatel. Bila bi prava šteta dopustiti, da se testament ovog vitalnog 72-godišnjeg mladića trajno zapečati.
Charles Von Buren je bio mladi entuzijasta, kada je opsednost ronjenjem odlučio, da prenese u rastuću naklonjenost časovničarske industrije prema ronilačkim satovima. Pod svojim prezimenom pokreće radionicu u kojoj proizvodi kućišta za satove.
Možemo reći, da je razvoj posla tekao prirodnim putem. U prvih 10 godina, firma je izrađivala kućišta za klijente, koji se nisu bavili masovnom prodajom satova, nego su to bile specijalzirane firme, koje su usmerene u razvoj i prodaju ronilačke opreme. Ali Rolex Submariner i Blancpain Fifty Fathoms su ionako bili predoodređeni za uspeh, pa se broj raznih inžinjera, koji su se vrzmali po tim specijalizarnim dućanima sve više povećavao i neki od ronilačkih instrumenata, koji su na sebi sadržavali simbol ajkule, (pojavio se 1959 godine), je u sve većem broju završavao u razvojnim laboratorijma većih švajcarskih proizvođača.
Na adresu novog naziva brenda, Squale, pristiže sve više naručba od Altanus Geneve, Jean Perret Geneva, Potenc Prima, Eagle Star Geneve, Wertex, Airin, Dodane a malo kasnije od poznatijih proizvođača, kao što su Sinn, Auricoste, Zeno Wathces Basel, Doxa, Heuer pa i samog Blancpaina, gde zajedničkom saradnjom nastaje čuveni Bund Fity Fathoms.
Charles Von Buren nije ostao samo na dobavi kućišta drugima,nego je sredinim 60 godina počeo sa proizvodnjom vlasititih satova. Tako je svojim najpoznatijim kućištima sa krunicom na poziciji 4, dodao logo Squale. Najpoznatiji modeli su bili 50 ATM i 101 ATM (jedan od prvih satova sa vodoodpornošću od 100 ATM), čiju slavu među roniocima je ustoličio francuski pionir u ronjenju na dah, Jacques Mayol, postavivši svetski rekord u ovoj disciplini, 1970 godine. Priču je ovekovečio Luc Besson u filmu Big Blue, 1988 godine.
Squale satovi nikada nisu doživeli masovnu distribuciju i velike uspehe u vidu komercijalnih rekorda ali su ovacije i poštovanje dobivali od struke i od onih, kojima su bili prvenstveno namenjeni. Zato su imali veliki uticaj na razvoj ove grane horologije i kada se brend osamdesetih ugasio, naklonjenost i usmeni prenos su održavali plamen nostalgije.
Skoro četvrt veka kasnije, obuđivanje brenda se pokazalo kao vrlo dobar moralni i poslovni potez. Squale je održao visoku reputaciju u stručnim krugovima, a sve više je i običnih kupaca, koji se odlučuju za kupovinu modela ovog brenda. Popularnost diver satova je dostigla najviši stadij u istoriji i ovaj švajcarski proizvođač, kao jedna od perjanica, svakako zaslužuje trenutak za sebe.
Kućište je napravljano iz visoko poliranog nerđajućeg čelika.
Širina sata, bez krunice iznosi 41,7 mm, visina 12,4 mm i dužina 41,7 mm.
Razdaljina od luga do luga je 48,6 mm a između lugova 20,0 mm.
Krunica se nalazi na poziciji 4. Postavljena je na takav način, da je 2/3 delom uvučena u kućište, što joj pruža odličnu zaštitu od neželjenih fizičkih kontakta ali istovremeno otežuje proces upravljanja. Ako uzmemo u obzir nešto manji prečnik od 6,0 mm, možemo zamisliti, da je za uvijanje i odvijanje potrebno nešto strpljenja, koncentracije i spretnosti. Potpisana je von Burenovim znakom.
Sa druge strane kućišta se nalazi ugraviran natpis proizvođača, što predstavlja razliku u odnosu na osnovni model iz 1965 godine.
Gusto nazubljeni čelični bezel se pod pravim uglom spušta na kućište. Sadrži četiri šrafa, koji dodatno podržavaju ležište. Korona je crne boje i koso se spušta prema staklu, kojega okružuje. Širina iznosi 3,6 mm i sadrži minutnu skalu. Bezel je jednosmerno rotirajući sa 60 klikova i odlično je postavljen u ležište, što omogućuje sigurnu i jednakomernu manipulaciju.
Poklopac sata je napravljen iz poliranog čelika i ušarafljen je. Središnji deo je matiran i sadrži gravuru logotipa proizvođača, kao i zaporedni proizvedeni broj modela.
Vrlo je zanimljiv način postavljanja lugova, koji se strmo spuštaju i time istupaju od većinskog proseka. Na taj način je omogućen savršen prijem na ruci, odnosno neoprenskom odelu. Osim toga čitanje brojčanika je lakše i efektnije.
Kućište je vrlo kompaktno, stisnuto u štit i masivno. Finalna obrada je besprekorna. Rubovi su fino obrađeni i zaobljeni, koliko je potrebno za udobno nošenje sata. Ono što mu daje posebnu draž je činjenica, da uprkos profesionalnim specifikacijama, model ne odaje utisak ograničenosti za nošenje isključivo u vodi. Sat sadrži puno prefinjenih linija i poteza, koje prizivaju na nošenje u svakodnevnim i poluformalnim prilikama.
Staklo je safirno. Postavljeno je na razinu korone bezela iblago se spušta prema sredini. Prečnik iznosi 30,0 mm.
Brojčanik je crne boje. Datum se nalazi na poziciji 3. Žao mi je, što je pozadina prozora bele boje. Milsim, da bi se crna pozadina sa belim brojem datuma, puno bolje stopila sa brojčanikom. Ali to je samo moje mišljenje i podređujem se odluki profesionalnih dizajnera.
Markeri su postavljeni na podlagu. U obliku su bisera, osim 6 i 9, koji su obliku barova i 12, sa karakterističnim diverskim trouglom. Vrloj e pohvalna odluka za izbor fosforne bele boje, čime je omogućena maksimalna luminacja. Svakako, nije zanemarljiva i odlična kolorna kombinacija sa crnom podlogom.
Plonguer kazaljke već izdaleka ocrtavaju ronilačku orijentaciju sata. Dovoljno su široke i odlično raspoznavne od podlage, da ostaju u podsvesti posmatrača. Pored prijatnog izgleda, satu daju izuzetnu vizalnu dinamiku.
Jedinstvenost modela donosi kromiran prsten, koji se diže sa ruba brojčanika do stakla. Mada sam po sebi nije odmah uočljiv, ulogu ogledala, koja mu je dodeljena, obavlja savršeno. Tako sat sa refleksom markera, izgleda još neikoliko šire i dublje. Najveći efekat je postignut sa markerom na poziciji 12, koji dočarava 3D oblik zuba morskog psa.
Nakon »kiiler sharka«, sledi još jedan killer u obliku milanese čelične narukvice, koja proizvodu daje još jednu dodatnu vizualnu dimenziju. Obično je ovaj model pratila retro crna ili svetlo smeđa kožna narukvica ali mesh je ono, što predstavlja dobitnu kombinaciju. Članovi iz brušenog čelika, koji su izuzetno pokretljivi, na najbolji mogući način održavaju sat na ruci. Širina je u celoj dužini 20,0 mm a debljina 4,2 mm.
Kopča je takođe napravljena iz brušenog čelika. Potpisana je, zatvara se na klik i sadrži sigurnosni poklopac.
Težina sata sa originalnom narukvicom iznosi 164 g. Deklarirana vodoopornost, koja je poduprta ISO 6425 certifikatom, iznosi 50 ATM odnosno 500 metara.
Luminacija sata je vrhunska. Moćna, čista i dugotrajna.
Sat pokreće automatski mehanizam ETA 2824-2, Top Grade. Sadrži 25 rubina, frekvencija iznosi 4 Hz (28.800 b/h) i ima rezervu snage od 38 sati. Kalibar ima hacking funkciju i mogućnost ručnog navijanja. Komplikacija je datum. Podešen je na 5 pozicija, prosečno dnevno odstupanje iznosi +- 4 sekundi a najviše dnevno odstupanje ne prelazi +- 15 sekundi.
Proizvod dolazi u jednostavnoj i privlačnoj ambalaži. Izuzetno tvrda kutija u morsko plavoj boji, sa logotipom na vanjskoj i unutrašnjoj strani poklopca. Unutrašnjost je prevučena mekom podlagom, sat je sigurno umešten na sredini a ispod postolja se nalazi prostor za dokumente i poneke delove narukvice i slično. Lepo i vrlo korektno pakiranje.
Squale Professional 500 MT je sat odlične kvalitete, koji na vrlo uspešan način spaja prošlost i sadašnjost. Predstavlja idealan način za nekoga, koji želi osetiti slavnu prošlost a ne usuđuje se upustiti u određenu dozu rizika sa kupovinom sata, koji i fizički dolazi iz tog doba. Što zbog nedovoljnog poznavanja, što zbog energije i vremena, koji su potrebni za pronalazak autentičnog modela i na kraju, što cena tog autentičnog modela obično, višestruko prelazi cenu rimejka.
Zato sam već na početku napisao, da je odluka o obuđiavanju brendai dobar moralni potez. Uzevši u obzir današnju ponudu na tržištu, cena od 850€, koliko je potrebno odvojiti za ovaj sat, bar u mojim očima, potvrđuje taj čin korektnosti.
-
Re: Haifisch 23 - Moja kolekcija
Druze, sta da ti kazem. Svaka cast i na opisu a i na kolekciji
Sent from my SM-A310F using Tapatalk
-
Re: Haifisch 23 - Moja kolekcija
Vaš status
- Ne možete postavljati teme
- Ne možete odgovarati na poruke
- Ne možete slati priloge uz poruke
- Ne možete prepravljati svoje poruke
-
Pravila foruma
Bookmarks sajtovi