Posjedujem Schaffhausen iz '60ih godina. Zlatna narukvica, potreban servis pa me zanima da li uopste postoji trziste za te satove, sa slikama cu malo kasniti. Hvala!
Ako je zenski sat u pitanju, trziste je veoma ograniceno, ali u svakom slucaju postavi slike sata, mozde ce neko moci nesto vise da ti kaze.
Dobro dosla na forum.
"I have no idols. I admire work, dedication and competence." - Ayrton Senna
U boljem stanju od ovog se prodaju za 500$ na ebay-u.
https://www.kupujemprodajem.com/Prod...htm?filter_id=
Pozdrav... Moze li mi neko reci koliko vrede ova tri sata... Unapred zahvalan...
naime zanima me vase misljenje i procijena vrijednosti dva sata ,
prvi je tcm tchibo certified merchandise sky diver, nisam o njemu nista nasao na netu, po meni je jako ljep i kvlitetan u usporedbi sa svojim louis erardom,al opet ja sam laik evo par slika
drugi je darwil 17 rubis automatic, prijatelj od kojeg sam ga dobio tvrdi da je star 60-tak godina
Ne znam koji Louis Ererd imas, ali koji god da je, ne ide poredjenje sa ovim satom... Louis Erard, mozda ne toliko izvikan brend kao neki, spada u ligu ozbiljnih satova, a pored interesantnog dizajna, cinjenica da su u njima ETA masine, uz in-house modifikacije, dovoljno govori koja je liga u pitanju.
S druge strane, Tchibo jeste veliko ime... ali u industriji kafe. Sad, to sto pored toga svoje ime lijepe i na igracke, cipele, pidzame, aparate, a evo, vidim, i na satove, to je druga stvar. Dakle, uzevsi ovo u obzir, radi se o reklamnom satu, kvarcnog, po svoj prilici kineskog mehanizma, pa vjerujem da ne kosta vise od desetak- dvadeset eura.
Sto se Darwila tice, vec se na ovoj temi cesto pominjalo, a evo mozes i ovdje malo da pregledas o cemu se radi
Darwil - tako poznat, a ipak nepoznat
Uglavnom, satovi prije svega sentimentalne vrijednosti.
Он сказал: "Поехали!"