2Likes
-
1
Post By DJ16234
-
1
Post By Bekan
-
Novi član
- Reputacioni uticaj
- 0
Doxa Pomoć
Dobar Dan svima,
ja sam nov na forumu i popriličan sam laik što se tiče satova. Ovde sam jer mi je potrebna pomoć da utvrdim neke stvari o satu koji sam dobio na poklon. Zamolio bih vas da mi pomognete ako nešto znate o ovom satu (a znate sigurno više nego ja).
Kao što piše u naslovu u pitanju je Doxa, ali sem toga na satu ništa više ne piše, sem onog standardnog _swiss made_ izmedju brojeva 5 i 7, i tachymeter , što mi govori da sat poseduje tahometar. Unutar samog sata ima još 3 mala satića koji se pomeraju, i nešto mere pritiskom na 2 dugmeta sa desne strane sata, predpostavljam da je štoperica u pitanju i još nešto jer kombinacijom ta 2 dugmeta sat nekad stane skroz sa radom kao da nema bateriju, a nekad sekundara napravi ceo krug, pa tek onda počne sa radom (kao što već rekoh stvarno sam laik i nemam pojma čeumu služe).
Na vrhu sata je onaj krug (da ga tako nazovem) sa brojevima i on se vrti u krug samo na levu stranu.
Na tom krugu kao i na narukvici ima nešto kao pozlata, valjda se vidi na slikama, e sad da li je stvarno pozlata ili je kopija ne znam.
Na poledjini ima oznaku: 7001 20.
Ispod poklopca na samom kućištu piše: Four 4 Jewels, piše još i ovo: G10 211 Swiss V8.
Eto ukratko sam opisao laički ono što sam zapazio na ovom satu.
Da dodam da još nigde nisam video da neko nosi ovakav sat, a to mi je baš čudno jer sat nije baš toliko star. Radi na bateriju.
Možete li da mi kažete model sata? koliko je star, kad je pravljen? Da li je ovo kopija? Šta pokazuju ona 3 manja sata unutar velikog sata? Šta označavaju one oznake 7001 20 i G10 211 V8 i šta znači four 4 jewels?
Hvala unapred na odgovorima.
-
Mlađi član
- Reputacioni uticaj
- 12
Re: Doxa Pomoć
http://www.marvinwatches.com/uploads...10.211_ENG.pdf
oni mali sati u velikom satu su:
gornji levo (na 11. sati) kaze minute od stoperice
gornji desno (na 2) izpise stotinke od stoperice