Citizen Skyhawk

karlito

New member
Stigao mi jutros sat prijatelj mi doni iz USA ali zaboravio upute,kako da pokrenem radio kontrolu i da promjenim grad i sl.bar neke osnove gledam u sat i nikako da ga pokrenem...hvala na bilo kakvom savjetu...

kolko sam razumio treba upisat tamo na sajtu 4 broja ja nemam četiri broja kao što je na slici prikazano ,meni piše U600xxxxxxx hst...i serijski broj ....vidim ja da če biti muke da se pokrene ovo čudo...

I,naravno,okaci slike sata u odgovarajucem podforumu,da ga vidimo,kao i da podelis utiske sa nama o samom satu.
Pozdrav.

ajde ti meni reci pošto imas isti sat a ja sam laik za te stvari,gdje treba donju kazaljku stavit rx-s,time ili nesto drugo,koliko krunicu treba izvuči van i sl.molio bi te da mi pojasniš da ne idem van bez veze htio bi taj signal ulovit ako je ikako moguće...da se sam podesi...tnx

Ako hoces da ga probas radio kontrolu sata,samo drzi stisnuto donje dugme,dok ne zacujes 'bip".Onda ga ostavi i posmatraj sekundaru koja ce ti ocitati kvalitet signala koji sat 'prima".Nakon toga cekaj da sam odradi sve.Ako se na kraju procesa cuje samo jedno "bip" i na vecem ekranu se ispise "no".znaci da kalibracija nije uspela.Ako bude drugacije,mislim da treba da se cuje dvostruko "bip",onda je ok.Znaci nebitno gde ti stoji pokazivac na donjem kruzicu sata..date,timer,alarm...
Nadam se da je bilo od pomoci,ali ti je na onom interaktivnom uputstvu,sve objanjeno odlicno.
:cheers:

Ako hoces da ga probas radio kontrolu sata,samo drzi stisnuto donje dugme,dok ne zacujes 'bip".Onda ga ostavi i posmatraj sekundaru koja ce ti ocitati kvalitet signala koji sat 'prima".Nakon toga cekaj da sam odradi sve.Ako se na kraju procesa cuje samo jedno "bip" i na vecem ekranu se ispise "no".znaci da kalibracija nije uspela.Ako bude drugacije,mislim da treba da se cuje dvostruko "bip",onda je ok.Znaci nebitno gde ti stoji pokazivac na donjem kruzicu sata..date,timer,alarm...