Gde se mogu naruciti delovi satnih mehanizama,posto sam ,amaterski,sklapam i rasklapam satove?
Gde se mogu naruciti delovi satnih mehanizama,posto sam ,amaterski,sklapam i rasklapam satove?
Prvo! Lepo je sto si dosao ovde, u svet ljudi sa posebnim potrebama, bas kao sto si i sam.
"Dengasatis" je ovo prijatelju moj (to je bar moja dijagnoza), mLogo zahebana stvar.
Ako je za vezbu, igru i zaye... Onda na svakoj vecoj pijaci, pod uslovom da si iz Bgd-a.
Ako nisi, onda obidji stare sajdzije u tvom gradu, i trazi da ti poklone neke stare zaboravljene, tuzne, oronule, izgrizene, rasturene i rashodovane....od svojih nekadasnjih vlasnika napustene satove i mehanizme. I to iz one kutije od plavog radiona, koja im stoji i smeta, tu negde oko nogu. Izmedju one grejalice sa tri spirale i starog resoa za caj.
Bice srecni da ima neko ko se jos interesuje i za tako nesto.
Ajd...
Pozz
Poslednja ispravka: SHIBUMI (5.5.2014. u 14:46)
"The future is something which everyone reaches at the rate of 60 minutes an hour, whatever he does, whoever he is".
Mozda se nisam najbolje izrazio...Recimo za Seiko mi treba kotva,valjda se zove i anker,takodje spirale jer imam dosta ostecenih,osovine koje i najcesce stradaju itd.Puno toga radim sam,osim zamene osovina,jer nemam taj alat.Pitao sam za izradu osovina,jedan mi je u Nisu rekao da radi,ali,koliko je to kvalitetno?Znam da serviseri to negde narucuju,e sad,ako je to poslovna tajna...Imam ineke specificne satove,a treba mi i za uklopne.Znam da je to skup sport,ali ,kada uzmem srafciger,pincete.ne moze ni zemljotres da me pomeri.Nemam skupocene satove,skupljam stare.Bolje se i tim zamajavati nego gledati g.... televiziju.
Mi obični smrtnici ti ne možemo mnogo pomoći ali ...eto...tema je postavljena pa će se možda oglasiti i neko od časovničara sa konkretnim savetom.
ZAJEDNO SMO SKUPA!