Koji sat kupiti u vrednosti od 500-1000€

Milossani

New member
E ovako, prvo pozdrav svima , ja sam nov ovde i odmah da naglasim da sam totalni laik sto se tice satova, ali citam vredno svaki dan pa cu valjda nesto i da naucim :)
Bas pomocu ovog foruma sam shvatio kakav bih sat zeleo, pa da pocnemo :)
Prvenstveno bih zeleo kvarcni sat (citao sam i one teme koje su prednosti i mane), mada ako ispunjava neke druge kriterijume mozda bi dosao u obzir i mehanicki sat (recimo budzet )
Kolega Kica je postavio gotovo istu temu kao ja, i ja sam pokusao na nju da se nadovezem ali bezuspesno :)
Hteo bih sat sa metalnom narukvicom, da bude swiss made, da ima hronograf, i da brojcanik bude crne boje. U principu me zanima da sat bude elegantan. Imam dosta tanku ruku u zglobu, pa mislim da 42mm bi bilo ok, max do 44mm. Bas u toj temu sam procitao da je mozda moguce naci omegu seamaster do 1000€, mada nisam siguran da on ima hronograf?
Uglavnom ja sam se raspisao, svaki savet je dobrodosao, zahvljujem se unapred i pozdrav.

Omega Seamaster Professional kvarc nema hronograf i malo je skuplja od 1000 e. :)
Inace,imas strasno dobre modele Swiss made u tom cenovnom rangu.
Tissot,Certina,ali ne samo njih vec i one jace,kao sto su Fortis,Hamilton ili cak i neki Longines.
Uglavnom,dobro je sto se nisi vezao za neki brend jer je ovde,ponavljam,moguce naci na tonu dobrih Swiss made modela.I takodje je dobro sto zelis sat sa metalnom narukvicom jer posle za mali novac mozes da mu stavis kais.
Googlaj malo ove modele koje sam naveo i postavi sliku sata koji ti se dopada pa smo tu za pomognemo.Mada,bice ti jako tesko jer Tissot,Hamilton i Fortis prave prelepe modele.
Nadam se da sam ti dao neke smernice.Samo postavi slike satova koji ti se dopadaju i tu smo.
I naravno,dobrodosao na forum!
Pozdrav.

Hvala puno na brzom odgovoru, mali problem mi sto mi je crkao komp pa pisem sve sa telefona, to mislim zbog slika, ali snaci cu se ;)